Pages

Wednesday, June 06, 2012

|| Sayang Saya ||


Hari ini terasa satu kehilangan sementara kesedihan menyelubungi diri ini. Bukan berpisah dengan kekasih ! Namun berpisah dengan kamu ye sayang. Sekejap masa ini menemukan kita berdua, bergelak ketawa yang tidak pernah lekang dari bibir ini. Bagaikan Belangkas agaknya. Pergi ke mana saja pasti bersama. Mencari ketenangan, mencari barang tersenbunyi di pasaraya, mencari mesin photostat nak  menyiapkan kerja kamu. Awesome!

Namun masa mencemburui kita. Cepat betul kamu berangkat meninggalkan home sweet home nih. Tambah-tambah meninggalkan orang yang paling sweet dalam rumah ini. Sungguh sedih dan pilu hingga rasa nak berlari laju-laju tanpa henti-henti. Alahai dapatlah sikit exercise lemak kan sayang. Saya yang sering di gelakkan dan dikutuk  oleh kamu sayang sebab melihat lemak saya. Ok fine! Namun hati tetap gembira sebab ada orang yang prihatin dengan kenaikkan lemak saya. 

Lepas ini saya menghabiskan cuti dengan sangat bosan sebab sayang saya tak ada. Sayang kalau kamu ada boleh saya belanja kamu jalan-jalan naik motor, ajak naik kereta kamu x nak sebab kamu tak yakin dengan saya. Sedih =( ! Tapi takpe. Entri ini khas untuk kamu sayang. Awesome kan? Orang lain x da, tapi kamu ada. Kamu ada  saya yang sentiasa memberi khidmat bakti kepada kamu. Cikgu yang kamu sayang sengaja bagi kamu banyak kerja sebab dia tahu saya ada untuk membantu kamu. Baik tak saya? Baik kan? Stay up malam-malam untuk teman kamu, mengadap lappy saya untuk menaip kerja kamu. Tapi saya suka. Lain kali boleh bagi lagi. Hehe..
Inilah sayang saya a.k.a Anak saudara.




Oh, sebelum terlupa tahniah ye untuk pointer kamu 3.79! bangga la tu saya puji kamu. Sayang saya ni memang hebat orangnya, sehebat hidungnya.wahaha..


Ini gambar sayang saya bersama rakannya. Gambar di ambil daripada fb adik Wanie Zatiey!


Ini gambar bersama homeroom sayang saya kot! Di ambil daripada fb adik Aliff Dzeko.

Setakat ini saja entri untuk kali ini. Semoga berjumpa lagi. Bye2!

P/s : Saya sedang rindu sayang  saya! Walaupun muka kamu tidak kelihatan tapi lubang hidungmu tetap menjadi pojaan hati ku..haha


3 budak baik dan comel:

~cik atin~ said...

wah. tingginye pointer. tahniah2 :D

♥ iekaabid ♥ said...

hehe..rezeki dy dik...org rajin usaha itulah balasannya..hehe

Anonymous said...

haha....thanks a lot....sye sentise syg kamu..jse kamu xkan saya lupakan smpai bile2....hari ni sye blik bkn sbb cuti israj mikraj je tp sbb sye thu kamu ad kt rumah ni,,,saje nk melepaskan rndu..sye sllunye xblik kt umah klau cuti 2 hari je tp sbb kamu ad sye blik jugak...klau kamu nk thu blik kali ni bnyak sgt halangan =(..kene tinggal bas 2 kli,,kene keja ngn org gile la...haha..tp xpe!! sye ttap nk blik sbb nk jumpe kamu...n terima kasih sbb bnyak membantu saye...saya sayang kamu selamanya...:)
p/s: gamba yg 2 bkn homeroom saye p bdak klas yg sentiase di hati:)n kpada cik atin...time kasih:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...