Pages

Saturday, June 16, 2012

IPG KTAA !


Assalamualaikum dan selamat pagi semua.

Kita bertemu lagi di pagi hari sabtu yang mendamaikan, yang masih berselimut di atas katil tuh, bangun cepat! Mentang-mentang la hari nih cuti, korang sayang ea nak tinggalkan katil. Sangat jeles tengok orang berhujung minggu di rumah. Aku nih pagi-pagi buta dah bangun sebab nak kemas barang, sebab petang nih dah nak berangkat ke luar negeri. Jauh tuh! Sayangnya nak tinggal rumah nih. Sayang nak tinggal mak ngan ayah.  Berat hati nak pulang ke Ipg. Tapikan mak aku pagi-pagi lagi dah pesan, 

"Ikah kemas barang masuk dalam beg, nanti kelam kabut pulak" dalam hati, Ai mak nih nak halau aku balik dah ker??hehe..

Sebenarnya mak aku memang macam nih, dia takut aku terlepas bas jap g, tuh dia pesan kemas awal-awal nanti senang. Takde lah kelam kabut pe semua. Betul tak? Nak tulis entri nih aku rasa sedih. Kesian mak ayah aku, takde orang nak tolong diorang kat rumah. Balik dari kebun penat-penat da kene memasak, kemas-mengemas. Tapi mak orang yang paling tabah. Number one for me tew! Aku sayang mak ayah aku, tu tak sabar nak abes belajar, sebab nak keje. Boleh tolong mak aku.Amin. 

Aku selalu cakap kat mak aku yang aku x sabar nak abes belaja. Ayat mak aku mmg menusuk kalbulah: 
| Kalo bertahun-tahun tuh boleh sabar, x kan yang sikit lagi x boleh sabar. |
Sabar okey! Korang pun kene sabar. Tinggal 1 sem lagi, eh ari isnin nih aku da masuk sem akhir rupanya. Nilah berkat kesabaran mak aku.haha.

P/s:  Da nak abes nih, kne semangat Sikit. Sebab sikit lagi je nak habis! 

2 budak baik dan comel:

Admin said...

Yeay !
Sem 8 dah (:

♥ iekaabid ♥ said...

ashfantasy24 ==> Da sem 8 nih kne semangat lebey la..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...