Pages

Friday, January 06, 2012

Praktikum Fasa 3






(gambar hiasan semata-mata)

Assalamualaikum.

Sudah seminggu aku berada di bumi Afzan pada tahun 2012 ini. Menjadi tanda tanya guru pelatih semester 7 dimana penempatan praktikum mereka. Menjalani praktikum fasa 3 selama 3 bulan, lama jugak kan? Aku pun excited jugak nak tahu. Bukan apa nk buat sibuk nak cari rumah sewa, nak pergi tengok sekolah dll. Ha tuh dia, hampir pening manusia di unit praktikum menjawab pertanyaan guru pelatih. Aku rasa dalam sehari tuh, lebih 10 kali orang keluar masuk ke unit praktikum nih. Barangkali orang yang sama. Kesian kan! Aku jugaklah oarang yang sabar menanti. haha...Keputusan da keluar, amek kaw..nak taw sangat kan..Segala pertanyaan itu ini telah pun terjawab hanya dengan sekeping kertas. haha..Nak tahu aku dapat mane? kalo x nak tahu pun aku nak bagi tahu jugak. Alhamdulillah, dapat dekat Jerantut. Perghh..memang terbaik lah. Aku pun mula mengooggle mencari lokasi sekolah aku. Jumpa jugak, maklumat hanya di hujung jari telunjuk..

Ini sedikit sebanyak maklumat mengenai sekolah aku.


Nama Sekolah : SK (FELDA) Kota Gelanggi 3
Kod Sekolah : CBA2046
Nama Guru Besar : En. En Naawi Bin Samah
Gred Sekolah : A
Alamat : FELDA Kota Gelanggi 3,
27000 Jerantut, Pahang
No. Telefon : 609-2051503
No. Faks : 6092051503 :
Jarak ke : PKG : 37 km JPNP : 158 k
: PPD : 35 km BTPN : 168

Sekolah Kebangsaan (LKTP) Kota Gelanggi 3 atau nama ringkasnya SK (LKTP) Kota Gelinggi 3, merupakan sebuah Sekolah Kebangsaan yang terletak di Felda Kota Gelanggi 3. Pada tahun 2009, Sekolah ini memiliki 103 pelajar lelaki dan 104 pelajar perempuan, menjadikan jumlah keseluruhan murid seramai 207 orang. Ia mempunyai seramai 18 orang guru.
Haa inilah sekolah saya. Harap2 segala urusan disini berjalan dengan lancar. Doakan kami sini ye kawan2.

P/s: Tak kisah la dapat sekolah mana-mana pun, Rph tetap kene buat, tetap kene observe. Yang lagi penting kajian tindakan saya.. So get Ready..Amin!

0 budak baik dan comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...