Pages

Thursday, January 12, 2012

Kita Bermula Disini



Assalamualaikum...

Hari ni kelas sampai ke petang, walaupun hujan dari pagi hingga jam sekarang namun kelas tetap berjalan seperti biasa. Seperti biasalah pembentang daripada rakan-rakan bagi subjek BMM3113, Penyelidikan Tindakan 1 bahasa Melayu pendidikan rendah. Sebelah petang, kelas EDU 3107, memang menarik kelas petang tadi. Balik daripada kelas aku excercise dulu, menaiki hampir beratus anak tangga mungkin..Yes, setahun begini boleh kuruskan? Argh, itu perkara lain, apa yang aku nak cerita kat sini, ada satu perkara yang menarik perhatian aku sebentar tadi, nak taw x? tadi aku membelek gambar-gambar yang ada dalam laptop kesayangan aku ni, aku terjumpa satu gambar kami suatu ketika dahulu. Tuh dia...

diawal persekolahan..heheh


Haaa..ni lah rakan-rakan kelas aku yang sama-sama mendaftar di IPG ni ha. Ni mase pengurusan pelajar baharu. Ala ni kan minggu orientasi. Tengok muka semua, alalala omeynyer..hehe..tudung senget-benget ag time tuh.Kawan-kawan, mesti korang ingat lagi kan! Tapi belum sempat habiskan pengajian, salah seorang daripada rakan kelas aku jatuh sakit. Sekarang ni terlantar di rumah. Kamu semoga cepat sembuh! Kami sentiasa mendoakan kesihatan kamu. Lagi setahun untuk menamatkan pengajian. Nanti mesti rindu kat korang. Banyak giler kenangan manis kau dan aku.Ngee. Inilah kenangan antara kami.

"Teman kiranya waktu sekejap itu menjadi kenangan untuk kita ingati sepanjang zaman, Ingatlah aku selagi kamu mampu. Jika masa mendatang memisahkan keakraban yang telah bertahun terbina, Ukirlah secebis "tentang aku" dihatimu, agar tika ia bersua kau masih mengingati siapa diriku."

Ukwah itu indah andai bertemu dan berpisah kerana Allah.



P/s: Aku pasti merindui kalian semua. Kalian teman terbaikku!


4 budak baik dan comel:

uyaitusaya said...

tgk gambar2 ms baru masuk ipg mmg kelakar kan?:) hehe

♥ iekaabid ♥ said...

hehe..memang pun..muke time tuh memang x boleh blah..rase nak gelak ble tengok blik..haha

Unknown said...

nnti mesti rindu saat nie kan ??

♥ iekaabid ♥ said...

hehe..mmg sangat rindu..x lame dah kiter nk duk kt mktb tuh..,hope perjalanan semester ni berjalan dengan lancar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...