Pages

Wednesday, December 21, 2011

"Nak Trafik Percuma? Nak Follower Ramai?"


Billa mula berblog?
Mengenali dunia blog ni sejak tahun 2009 lagi. Tapi bak kata orang , blog saya ni hidup segan mati x mahu..haha. tak aktif mane lah.dalam setahun boleh kira ngan jari je bpe entry yang ada. kesimpulannya saya mula berblogging pada tahun 2009.

Bagaimana saya bermula dan berminat untuk berblog?
Saya mula minat untuk berblog daripada seorang rakan saya. Mula-mula x tahu pun ap bende blog nih. Kawan saya citer la sikit pasal blog nih,saya pun try le. da try tuh x pandai mana nak wat template yang cntik mcm org len. saya minta tolong pada rakan saya. selain tu juga, melalui penulisan blogger2 lain yang berjaya menarik minat saya tuk memasuki dunia blogger nih. Tapi kena pandai nilai sendiri la penulisan diorang nih. Yang baik jadikan panduan dan yang buruk jadi sempadan. saya berminat tuk menulis tapi kadang-kadang idea kurang. Jadi saya membaca blog orang jer. Tapi skang saya mula untuk menulis kerana mengisi masa lapang saya. Saya harap ini akan berkekalan. Setakat ini saja!

3 budak baik dan comel:

uyaitusaya said...

same la kite..blog id0p segan mati x mahu..hehe:)

ayie said...

waahh..sama la

♥ iekaabid ♥ said...

http://ayie-fikri.blogspot.com/
ok what blog kamu...hidup x segan mati pun x mahu...hahaha..teruskan usaha anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...