Pages

Monday, December 12, 2011

Jom Ke Felda ~Part 1~



Assalamualaikum. (tak jawab dosa)

Selamat malam semua pada yang baca entry nih. Tiba-tiba rasa nak update pasal program yang aku sertai setelah tamat peperiksaan semester 6. Program semarak rukun negara di Lubuk Merbau, Kedah. Pada 19-23 September 2011 yang lalu. Memang best sangat program nih. Kalau ada boleh join lagi. Tapi masih ada peluang lagikah? Bagi pendapat aku, program ini sangat memberi manfaat, boleh berkenalan, dapat keluarga angkat baru,dapat lihat kehidupan orang-oarng felda nih. So nice! Ni antara beberapa gambar sebagai kenangan kita bersama.Okey!


Ni kawan-kawan yang turut meluangkan masa bersama aku untuk join program ni. Memang terbaek la korang yaya humaira with idayu. Susunan mengikut ketinggian. Takpe sikit lagi aku tinggi la.haha..(gelak sambil berangan)

Terbuktikan program ni boleh mengeratkan hubungan silaturahim. Ni antara rakan-rakan dari Ipg yang berbeza. meh aku kenalkan mereka ni dari Ipg mane, haa yang 3 orag diri kiri tu dari IPBA, yang sebelah kiri tu IPIK. Dia ni junior masa sekolah dlu...(tue pun nak cte kan2..ala bukan apa, aku nak cakap yang dunia nih kecik ajer..wuwuw)..hehe..apa2 pun mereka ni sangat friendly ok. I like!

Ni lagi gambar rakan-rakan aku yang baru kenal masa program ni lah..hehe..hope boleh jumpa korang lagi ea..

Aku rasa setakat ini dlu yang boleh aku tulis.Jari-jemari da penat menaip. Tunggu ye sambungan yang akan datang. Selamat malam semua.~luv u all~muahhh


2 budak baik dan comel:

Admin said...

Pergh geng ipba aku ade tew..
fewweeetttt !

safwanmahzin said...

Ipg ksah xde eyhh????sob3x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...