Pages

Friday, July 17, 2009

alkisah...

huh...
memang nasibku...
tabggal 17/7 semangat gle aku nak blik umah..
tambah lak elaun ngan banyak ag ni..kuang3
tulah terlampau excited nak blik sampai x ingat yang duit n kad bank x da kat aku..
tu pun aku dapat tahu dalam kol 12 tghari aku dapat msg dari someone ni..
dia kat kad bank aku ada kat dy..sedangkan dy da blik umah dy
apa ag terkejut la aku..
tengok2 mmg x da..
alamak!!!
duit pun ada 50 je time tu..
huh..

pk2 x pe la...
maybe ckup kot...
tapi lupe yang tiket x bli ag..
nak bli ari khamis aritu kaunter offline.
riso gak...aku mintak mbe aku bli tiket lepas abes mppb 2.
tbe2 tiket abes...nasib aku rr
sek bek la ada someone ni bagi aku idea soh tumpang someone ni..
mula2 segan gak..
tapi sebabkan bakal ckgu...
aku pun wat muka tak malu lah..
orang kate ckgu ni x boleh malu2..aku pun pegang la kata-kata tu..
maklum lah bakal ckgu..hahah
jangan salah anggap lak aku ni tahu la malu jugak..
heheh..
so,aku pun balik la ngan dy..
hurm berbekal 50 rgt tu la aku pulang..
baru je nak shopping..alamatnya shopping kat umah je la...

whatever la..
so kesimpulannya prepare b4 nak blik..
jgan wat sambil lewa jerk!!!
anyway, thanks kepada yang memberi idea n menumpangkan aku tuk pulang..
jasa korang di kenang..
kepada yang memegang kad aku tu.,..
it's ok..
jgn risau..
hurm bleh aku jimat skit..
heheh
k bye2
nak tdoq da..
huhu

4 budak baik dan comel:

Admin said...

hoho..
besh ah nek savy!!
lalalaaaa~
=)

Deqna said...

hyehye..=))
thanxs follo my blog..
jom xchange link jom~~

♥ iekaabid ♥ said...

hehe...
jom..
blh jerk

puterahangjebat said...

bez x naik savy???he4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...